Обіцянка політика
- Міський голова Чернівців
Клічук пообіцяв у 2021 році запровадити спільний інформаційно-сервісний центр з питань надання житло-комунальних послуг
Джерело
Результат
19 липня 2021 року запущено чат-бот КП Чернівціводоканал у мессенджерах Telegram та Viber. За допомогою чат-боту можна: передавати показники та робити онлайн звернення, замовляти послуги та дізнаватися про аварійні відключення, повідомляти про перебої у водопостачанні.
Нагадаємо про перебіг подій:
Ще до складання Романом Клічуком присяги на посаду міського голови Чернівців, 10 грудня 2020 року департамент ЖКГ повідомив про створення нового сайту департаменту з контактами різних комунальних служб, що обслуговують місто, та чат-ботів у Facebook і Telegram для полегшення комунікації мешканців з надавачами житлово-комунальних послуг.
Проте, станом на 16 червня 2021 року, сайт департаменту не оновлюється з грудня 2020 року (як і сторінка у Facebook), а зазначені чат-боти не працюють. На сайті міської ради інформація у розділі для мешканців "Житло та енергоефективність" не оновлювалась з 2019-2020 року.