Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Заступник Голови Верховної Ради України
  • Народний депутат України
  • Позафракційний

Кондратюк пообіцяла до дня Незалежності представити нову брендингову стратегію ВРУ

1 лютого 2021 року народний депутат України Олена Кондратюк пообіцяла до дня Незалежності представити нову брендингову стратегію ВРУ. "Активно працює робоча група з розробки нової брендингової стратегії Верховної Ради, яку я очолюю за дорученням Голови. Плануємо вже на цій сесії, до 30-річчя незалежності України, представити всі наші напрацювання. Брендингова стратегія - це не лише новий логотип Парламенту і брендбук. Вона також включає: - відкритість, інклюзивність, рівність і доступність парламенту. Передбачається оновлення прес-центру, впровадження парламентської просвіти серед дітей та молоді, внесення змін до Регламенту чи окремого закону про опозицію, прийняття Етичного кодексу народного депутата. Ну і врахування та паритетний розгляд в порядку денному сесії законопроектів від опозиційних фракцій", - пояснила суть стратегії нардеп.
Не виконано
Сказано 1 лютого 2021 р.

Джерело

  • https://www.facebook.com/olena.kondratiuk/posts/4000981359933200
  • https://www.rada.gov.ua/news/Top-novyna/211009.html
  • https://www.rada.gov.ua/news/
  • https://www.facebook.com/kondratiukolena/photos/pcb.130531449226807/130531422560143

Результат

29 червня Олена Кондратюк підтвердила наміри представити нову брендингову стратегію ВРУ. Цього разу не було названо жодних термінів.

22 липня 2021 року Олена Кондратюк опублікувала звіт про результати роботи за 5-ту сесію парламенту. У звіті  Заступниця Голови ВРУ зазначила, що до 25 річниці Конституції їй вдалося : здійснити перший етап оновлення пресцентру ВРУ,  відкрити доступ до будівлі ВРУ в несесійні тижні, розробити новий логотип і брендинг ВРУ. Зазначимо, що це лиш частина нової брендингової стратегії.

24 серпня, в День незалежності України, ми здійснили верифікацію обіцянки. Однак так і не знайшли відкритої інформації щодо представлення нової брендової стратегії ВРУ. Нагадаємо, що Олена Кондратюк планувала представити таку саме до 30-річчя незалежності України. Тому обіцянка отримує статус "не виконано".