За час існування проекту «Повітряний експрес» його розпочинали будувати не менше трьох разів, і всі вони безуспішними. Однак наразі Україна впритул наблизилася до початку будівництва довгоочікуваної залізниці.
Минулого тижня будівництво залізниці між Києвом та аеропортом Бориспіль так і не почалося. Хоча, згідно з обіцянками голови Держінвестпроекту Владислава Каськіва та київського губернатора Анатолія Присяжнюка, повномасштабне будівництво «Повітряного експресу» мало б розпочатися ще до 8 червня.
Затримку початку будівництва на декілька тижнів трагедією не назвеш, зважаючи на те, що реалізувати проект обіцяють вже три роки поспіль. Так, на початку 2011-го року Владислав Каськів заявив, що будівництво експресу розпочнеться до кінця року. Згодом, в 2012-му році, він обіцяв почати будівництво відразу після завершення Євро-2012. Планувалося добудувати залізницю ще до кінця минулого року.
Згідно з останніми повідомленнями чиновників, підписання контракту з китайським банком, який погодився надати кредит для реалізації проекту під державні гарантії, знаходиться на завершальній стадії. Для початку будівництва необхідно лише розпочати переведення коштів. Посол КНР в Україні Чжан Сіюнь запевнив, що фінансування проекту розпочнуть вже з наступного тижня. Нагадаємо, що Верховна Рада 4 липня 2012 року звільнила від оподаткування операції, що здійснюються в межах реалізації даного проекту.
Отож, багатостраждальний проект-довгобуд «Повітряний експрес» до кінця місяця приймуться втілювати в життя. Розмов з приводу доцільності розгортання такого масштабного будівництва було достатньо, однак перспектива доїхати до аеропорту з будь-якої станції метро від того гіршою не стає.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»