Список залізничних маршрутів, за якими в «Укрзалізниці» зараз здійснюється продаж електронних квитків, що є посадочними талонами, досі неповний.
Як з'ясувало «Слово і Діло», у списку поїздів, на які можна придбати посадковий документ в інтернеті, тільки 91 пункт, серед яких лише найпопулярніші регулярні маршрути.
Тим же, кому не пощастило купувати квитки на потяги з цього списку, доводиться вистоювати величезні черги для того, щоб замінити куплений в інтернеті квиток на звичайний. При цьому, скажімо, на Київському вокзалі в пікові дні довжина цих черг анітрохи не коротша, ніж до кас, в яких продаються звичайні паперові квитки, констатують очевидці.
Тим часом, епопея із запровадженням електронних квитків на українських залізницях триває вже не перший рік. Приміром, ще у вересні 2013 року Володимир Козак, який обіймав на той час посаду міністра транспорту України, пообіцяв, що до кінця року (тобто до 31 грудня 2013 року) електронний квиток діятиме на всіх пасажирських маршрутах міжміського сполучення. Менше з тим, ця обіцянка виявилася нездійсненною як у 2013-му, так і через півтора року.
Цікаво, що станом на початок 2014 року електронні квитки без необхідності обміну в касі можна було придбати на 158 поїздів «Укрзалізниці». Сьогодні ж їх кількість скоротилася до 91. Навіть якщо взяти до уваги скасовані поїзди до Криму і окупованої території Донбасу, логічно припустити, що за цей час вітчизняні залізничники анітрохи не просунулися в питанні дебюрократизації пасажирських послуг.
Такий відверто радянський підхід до обслуговування пасажирів виглядає особливо дико на тлі численних обіцянок членів уряду і Верховної Ради про введення системи електронної документації в державному апараті. Приміром, як можна розраховувати на реалізацію обіцянки Антона Геращенка про переведення дорожнього контролю в електронний вигляд? Або, скажімо, прем'єра Арсенія Яценюка – про електронний уряд? Ну а про анонсовані Турчиновим електронні перепустки в зону АТО і давно обіцяні Клімкіним електронні візи в такій ситуації говорити не доводиться взагалі.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»