Мінпромторг РФ висловив готовність обговорити з українським держпідприємством «Антонов» купівлю ліцензії на виробництво літака Ан-140.
Про це заявив керівник Міністерства Денис Мантуров, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «РІА Новини».
Загалом Росія розглядає чотири варіанти створення основного близькомагістрального літака для потреб російських авіаліній. Про це йшлося під час наради у президента РФ Володимира Путіна.
В якості альтернативи Ан-140 (вміщує 52 пасажири) для масових перевезень Росією на нараді називалися Іл-114 (64 пасажири), російсько-китайський турбогвинтовий МА700 (83 пасажири) і Ту-324 (50 пасажирів).
Щодо кожного з варіантів є свої складності. Наприклад, Іл-114 вийде на повномасштабну серію в 12 машин на рік лише до 2022 року. МА700 взагалі перебуває на стадії випробувань, які почнуться лише цього року, а отримання сертифіката льотної придатності очікується не раніше 2019 року.
Що ж до Ту-324, то це стара модель, яка розроблялася ще за радянських часів. Усі напрацювання з його модернізації були передані до проекту МС-21, який позиціонується як конкурент Airbus A320 і Boeing 737.
Нагадаємо, що в середині 2015 року самарський завод «Авіакор» призупинив збірку Ан-140 через припинення поставок комплектуючих із 34 заводів-постачальників, розташованих в Україні.
Як повідомлялося раніше, Державне підприємство «Антонов» підписало з індійською компанією Reliance Defence Limited меморандум про партнерство у сфері військово-технічного співробітництва.
В березні стало відомо, що «Антонов» цьогоріч відмовився від російських комплектуючих, повністю перейшовши на вузли та агрегати від вітчизняних постачальників.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»