Росія хоче викупити у «Антонова» ліцензію на Ан-140

Читать на русском
В якості альтернативи Ан-140 (вміщує 52 пасажири) для масових перевезень Росією на нараді називалися Іл-114 (64 пасажири), російсько-китайський турбогвинтовий МА700 (83 пасажири) й Ту-324 (50 пасажирів).
Ан-140

Мінпромторг РФ висловив готовність обговорити з українським держпідприємством «Антонов» купівлю ліцензії на виробництво літака Ан-140.

Про це заявив керівник Міністерства Денис Мантуров, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «РІА Новини».

Загалом Росія розглядає чотири варіанти створення основного близькомагістрального літака для потреб російських авіаліній. Про це йшлося під час наради у президента РФ Володимира Путіна.

В якості альтернативи Ан-140 (вміщує 52 пасажири) для масових перевезень Росією на нараді називалися Іл-114 (64 пасажири), російсько-китайський турбогвинтовий МА700 (83 пасажири) і Ту-324 (50 пасажирів).

Щодо кожного з варіантів є свої складності. Наприклад, Іл-114 вийде на повномасштабну серію в 12 машин на рік лише до 2022 року. МА700 взагалі перебуває на стадії випробувань, які почнуться лише цього року, а отримання сертифіката льотної придатності очікується не раніше 2019 року.

Що ж до Ту-324, то це стара модель, яка розроблялася ще за радянських часів. Усі напрацювання з його модернізації були передані до проекту МС-21, який позиціонується як конкурент Airbus A320 і Boeing 737.

Україна та Саудівська Аравія збиратимуть літаки в пустеліСторони підписали дорожну карту, в якій чітко прописані тимчасові рамки, фінансові умови щодо створенню першої партії літаків Ан-132, Ан-148 та їх модифікацій.

Нагадаємо, що в середині 2015 року самарський завод «Авіакор» призупинив збірку Ан-140 через припинення поставок комплектуючих із 34 заводів-постачальників, розташованих в Україні.

Як повідомлялося раніше, Державне підприємство «Антонов» підписало з індійською компанією Reliance Defence Limited меморандум про партнерство у сфері військово-технічного співробітництва.

В березні стало відомо, що «Антонов» цьогоріч відмовився від російських комплектуючих, повністю перейшовши на вузли та агрегати від вітчизняних постачальників.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: