Державне підприємство «Антонов» зніме із себе всю відповідальність за забезпечення безпечної експлуатації Ан-124-100 «Руслан» у разі їх виведення з-під нагляду підприємства.
Про це йдеться в офіційній заяві держпідприємства, передає «Слово і Діло».
«У разі виведення цивільних літаків Ан-124-100 «Руслан» з-під нагляду ДП «Антонов», підприємство буде змушене звернутися до міжнародних авіаційних організацій із заявою про зняття із себе відповідальності за забезпечення безпечної експлуатації цих повітряних суден на міжнародних авіалініях», – йдеться в заяві.
У тексті заяви підкреслюється, що в такому разі авіаційні події тягнуть за собою загрозу життю та майну громадян тих країн, де будуть експлуатуватися ці літаки.
Відзначимо, що ДП «Антонов» є розробником цивільного літака Ан-124-100 й власником сертифікату типу №ТЛ 0021, виданого авіаційною владою України, та сертифікату типу №24-124-100, виданого Авіарегістром Міждержавного авіаційного комітету (АР МАК).
Компанія також є автором Програми збереження цілісності конструкції та контролю старіння літаків Ан-124-100 «Руслан» і Програми контролю відмовобезпеки. Суворе виконання цих програм є головною умовою безпечної експлуатації літаків Ан-124-100 «Руслан».
«У зв'язку з цим будь-яка спроба передати функції організації, відповідальної за типову конструкцію, іншому підприємству за наявності розробника, що функціонує, грубо суперечить стандартам ICAO, а також авіаційним правилам і нормам Євросоюзу, США, України та РФ», – акцентують увагу в компанії.
Нагадаємо, що авіаційна влада Російської Федерації має намір відмовитися від послуг ДП «Антонов» за підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 «Руслан» і передати функції розробника КБ «Ілюшина».
Як повідомлялося раніше, ДП «Антонов», що входить до складу ДК «Укроборонпром», уклало два контракти з канадською Esterline CMC Electronics на поставку авіоніки для оснащення транспортних літаків Ан-124, а також пасажирських Ан-148/158 і військового Ан-178.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»