«АвтоВАЗ» припинив поставки «Лади» українським дилерам, на складах останніх залишилися тільки «Ниви», а коли з'являться інші моделі – невідомо.
Про це пише «Главком», передає «Слово і Діло».
Незважаючи на дешевизну продукції російського автопрому, в Україні вони йшли дуже погано. Наприклад, у жовтні цього року, за даними асоціації «Укравтопром», в країні було продано лише 80 автомобілів «Лада». Для порівняння, Toyota завершила той самий місяць із показником 777 машин.
Частка «АвтоВАЗу» в Україні падає останні кілька років – за останні чотири роки частка «Лади» на українському ринку скоротилася більш ніж уп'ятеро (з 11,3% до 2,1%).
Від початку 2016 року Міжвідомча комісія запровадила на всі без винятку автомобілі, зібрані в Росії, єдиний податок – 10,41% від вартості машин. Окремим виробникам пощастило ще менше. Наприклад, для «АвтоВАЗу», який має найбільшу частку в Україні серед російських постачальників автомобілів, ставку підвищили до 14,57%. Найменше пощастило компанії, що випускає УАЗи, – «Соллерс-Далекий Схід». Для неї спецмита визначили на рівні 17,66%.
Чиновники пояснили необхідність митного «оброку» боротьбою з нечесною конкуренцією. Росія дотує своїх виробників, тому вони мають перевагу перед автозаводами інших країн, яким доводиться виживати без підтримки держави.
До того ж, з 2016 року між Україною та Росією більше не діє зона вільної торгівлі. А це означає, що з імпортних російських авто збирають ще 10% податку. Тож тепер «АвтоВАЗ» при ввезенні автомобілів в Україну має платити майже 25% податків від вартості автомобіля.
Як повідомлялося раніше, представники німецького автопрому оприлюднили плани з будівництва нових виробничих потужностей, які дозволять створити 10 тисяч робочих місць.
Нагадаємо, що ДФС пропонує власникам авто на іноземній реєстрації пройти процедуру розмитнення в кредит на 33 роки, плати за який не буде.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»