Кременчуцький автозавод (КрАЗ) активно веде роботи з освоєння виробництва автомобілів малої вантажопідйомності для заміни російським аналогам на українському ринку.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на видання «АвтоЦентр».
Як розповів в інтерв'ю головний конструктор ВАТ «АвтоКрАЗ» Сергій Васечек, така машина буде перевозити до 5 тонн. Автомобіль буде з маленькою недорогий кабіною з КНР, з невеликою рамою і з 4-літровим двигуном. Це свого роду заміна російському «газону». А для армії потрібна і її повнопривідна версія замість застарілого ГАЗ-66.
Тим часом на заводському полігоні ПАТ «АвтоКрАЗ» в кінці жовтня журналісти змогли оглянути і протестувати новий самоскид КрАЗ-5401С2 (4х2). Це принципово нова модель – вантажопідйомністю 10 тонн. Вона відрізняється невеликими габаритами (довжина тільки 6,33 м), кабіною Hubei і сучасним двигуном Deutz (або Weichai) потужністю 335 к.с. Машина вже була представлена широкій публіці на виставці Kyiv Build 2016 Києві.
Як раніше повідомлялося, в Рівненській області військові ремонтники налагодили удосконалення РСЗО БМ-21 «Град» шляхом їх установки на шасі вітчизняного виробника важких вантажівок Кременчуцького автозаводу.
Нагадаємо, що у вересні ТОВ «Інфоком Лтд» (Запоріжжя) представило власну технологію безпілотного управління авто Pilotdrive на базі бронеавтомобіля КрАЗ «Спартан».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»