Розробка логотипу для пісенного конкурсу «Євробачення-2017», який пройде в Києві, коштувала 420 тисяч гривень.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на UA1.
Згідно з документом, який опублікований на сайті системи РroZorro, на тендер було виставлено лише одна робота компанії «Група РЕ Дизайн».
Переможця тендеру вибрали всього за одну хвилину - оголошення про процедуру закупівлі з'явилося 22 грудня 2016 року о 22:42, а через хвилину - о 22:43 вже був відомий переможець і готовність закупівельників укласти з ними договір.
Нагадаємо, 30 січня для «Євробачення-2017» обрали офіційний слоган і логотип. Слоганом пісенного конкурсу «Євробачення-2017», який відбудеться в Києві, стала фраза «Celebrate Diversity», що означає «Поважати різноманітність».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»