Насправді, підвищення ціни проїзду в метро могло й мало бути ще раніше. Це рішення цілком обґрунтоване й прийнятне.
Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів голова ради громадської організації «Всеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури» Володимир Наумов, оцінюючи подорожчання проїзду в метро на 1 гривню.
«Міський комунальний транспорт, зокрема метро, несе не лише бізнес-навантаження, але й соціальне. Ймовірно, лише з цієї причини ціну не підняли раніше, оскільки логічно, що весь негатив буде направлений на адресу мера. Хоча підвищення транспортного тарифу потрібно було проводити раніше», – констатував Наумов.
Експерт підкреслив, що більш важливим є те, як будуть витрачені ці гроші.
«Річ у тім, що подорожчання проїзду дасть приплив капіталу. А керівництво метро мало давню проблему з кредитом за поставку рухомого складу з РФ. Київ досі не повернув борги, а вагони навіть хотіли забрати. Тому є досить багато внутрішніх проблем, які потрібно вирішувати. Вирішити їх можна лише надходженням фінансів. Тобто або брати кредити, або підвищувати вартість проїзду», – пояснив фахівець.
При цьому, уточнив він, ціна могла бути вищою.
«З підвищенням цін на метро ситуація простіша, оскільки є облік. Підняття вартості проїзду в метро можна обґрунтувати фактично. Є дані щодо пасажиропотоку, технічного обслуговування, витрат», – зазначив він.
На його думку, підводних каменів і спекуляцій в цьому рішенні немає.
«Це доцільний крок, який потрібно було здійснити раніше. Але влада боїться ухвалювати такі рішення, щоб не отримати соціальний вибух», – резюмував Володимир Наумов.
Нагадаємо, під час річного звіту Віталій Кличко пообіцяв, що в 2016 році на всіх станціях київського метрополітену буде безкоштовний Wi-Fi, однак досі забезпечити метрополітен швидкісним інтернетом меру так і не вдалося.
Які передвиборчі обіцянки виконав Віталій Кличко, можна ознайомитися за посиланням.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»