Єврокомісія вивчає можливість запровадження для концернів із 2025 року обов'язкових квот на випуск і збут електромобілів і транспортних засобів із низьким рівнем викиду шкідливих речовин.
Про це в понеділок повідомила німецька газета Handelsblatt з посиланням на джерела в ЄС, передає «Слово і Діло».
Таким чином Єврокомісія має намір прискорити процес відходу від використання в автомобілях традиційних двигунів внутрішнього згоряння. До кінця року планується представити пакет заходів із розвитку «ощадливої клімат-мобільності».
До них, можливо, належатимуть квоти з мінімального числа електромобілів, які повинні будуть виробляти та збувати автоконцерни, й більш суворі норми щодо викидів шкідливих речовин.
Асоціація автовиробників Німеччини (VDA) висловила стурбованість з приводу звістки ЄС про заплановані квоти. В організації заявили, що такі нововведення є помилковими. За словами представників VDA, продаж електрокарів залежить від низки факторів, однак на багато з них навіть самі виробники не завжди можуть вплинути.
Влада Німеччини та автомобільні компанії зараз намагаються знайти шляхи виходу з низки скандалів, пов'язаних із маніпуляціями з показниками викидів шкідливих речовин у дизельних авто, в яких була викрита низка виробників.
Відзначимо, що більш ніж половина опитаних жителів Німеччини перестали довіряти німецьким автомобілебудівникам.
Нагадаємо, що в Україні також обговорюється питання запровадження пільг на купівлю електромобілів.
Раніше повідомлялося, скільки автомобілів за три роки завезли в Україну без реєстрації.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»