Із 31 жовтня набув чинності наказ Міністерства інфраструктури України від 20 жовтня №357 «Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до збірника тарифів на перевезення вантажів у межах України, та пов'язаних із ним послуг».
Він опублікований у газеті «Урядовий кур'єр» від 31 жовтня 2017 року №204, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», пише «Слово і Діло».
Так, наказом запроваджена індексація тарифів на 15%.
За словами в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, цього року розмір індексації тарифів на перевезення вантажів на 15% – це компромісне рішення, яке визріло під час тривалого діалогу ПАТ «Укрзалізниця» та інших учасників ринку перевезень. Всі кошти від індексації тарифів компанія акумулюватиме на окремому інвестиційному рахунку й звітуватиме про їхнє використання.
«Завдяки відкритості нам вдалося досягти консенсусу в переговорах із бізнесом щодо індексації тарифів. Засоби від індексації ми направимо, зокрема, на модернізацію, будівництво й придбання рухомого складу, а також інфраструктуру. Програма оновлення рухомого складу до 2021 року планує спрямувати на це 108 мільярдів гривень. Це значні інвестиції, яких довго не мала галузь і які допоможуть стабілізувати її роботу, нарощувати обсяги перевезень і зміцнювати економіку України», – зазначив Кравцов.
Востаннє тарифи на вантажоперевезення змінювалися в квітні 2016 року. Відтоді ціни на продукцію, яку споживає галузь, значно зросли. Індекс цін виробників промислової продукції навіть з урахуванням індексації залишається вищим, ніж зростання вартості залізничних перевезень.
У 2017 році в середньому за рік тарифи на вантажоперевезення зростуть лише на 2,5%. У стратегії розвитку компанії до 2021 року запланована індексація тарифів на рівні зростання індексу цін виробників, при цьому фактично лише 28% потреб «Укрзалізниці» покриватимуться за рахунок зміни тарифу.
Раніше «Укрзалізниця» оприлюднила фінплан на 2017 рік.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»