Гройсман анонсував відкриття Бескидського тунелю

Читать на русском
Новий двоколійний залізничний Бескидський тунель, що знаходиться в Карпатах, буде остаточно зданий в експлуатацію до кінця травня.

Новий двоколійний залізничний Бескидський тунель, що знаходиться в Карпатах, буде остаточно зданий в експлуатацію до кінця травня.

Як пише «Слово і Діло», про це заявив прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, повідомляє у вівторок, 15 травня, урядовий портал.

Тунель запрацює на повну потужність 25 травня 2018 року. Розпочнеться повне проходження поїздів.

«Важливо, що впоралися із завданням. До кінця травня тунель буде зданий», - заявив прем'єр.

Він звернув увагу на те, що тунель є важливою логістичною складовою маршрутів експорту української продукції в Євросоюз.

«Потрібно забезпечити підтримку експорту, щоб у нас не було проблем з постачанням продукції», - зазначив Гройсман.

Довжина тунелю - 1700 метрів.

Новий тунель побудували на заміну старому, що діяв з 1886 року. На цей момент він уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Поїзди по старому тунелю проходять з мінімальною швидкістю.

Після відкриття нового тунелю старий буде законсервований і використовуватиметься як евакуаційний.

За даними Укрзалізниці, новий тунель дозволить збільшити кількість пар поїздів на ділянці до 96 за добу замість нинішніх 25 пар. Він побудований з урахуванням усіх вимог місцевості і відповідає найвищим європейським характеристикам.

Зараз Бескидський тунель є єдиною одноколійною ділянкою по всій довжині V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України і Росії (Трієст - Любляна - Будапешт - Братислава - Ужгород - Львів). Це перешкоджає інтеграції транспортної мережі України в європейську і повноцінному використанню транзитного потенціалу.

Нагадаємо, міністр інфраструктури Володимир Омелян заявляв, що тунель крізь Карпати відкриють у 2017 році.

Раніше повідомлялося, що новий тунель протягся на 1765 метрів і з'єднає Україну та ЄС.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: