Угорський лоукостер Wizz Air змінює правила перевезення ручної поклажі на своїх рейсах.
Про це повідомляє прес-служба компанії, пише «Слово і Діло».
Відтепер гарантію перевезення ручної поклажі в салоні літака отримають лише ті, хто придбав Wizz Priority.
Ручна поклажа пасажирів, які не купили послугу пріоритетної посадки, буде переміщена до багажного відділу обслуговуючим персоналом перед посадкою до літака й повернута на стрічку видачі багажу після приземлення.
Wizz Priority – це платна послуга, яка дає право першочергового потрапляння до салону літака й можливість мати із собою додаткову маленьку сумку (наприклад, для ноутбука).
Нагадаємо, угорська авіакомпанія Wizz Air розмістить на своїй базі в Києві третій літак і почне польоти з Києва до Лісабона, Таллінна та Берліна.
Wizz Air, найбільший лоукост-перевізник в Центральній і Східній Європі, пропонує рейси з 28 баз у 16 країнах.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»