Користувачі соціальної мережі Facebook звернули увагу на рекламу сторінки президента України Петра Порошенка. Реклама в чотирьох різних варіаціях періодично з'являється в стрічці новин.
Здивували користувачів написи на рекламних банерах: «Україна в НАТО. Так! Тисни лайк», «Крим – це Україна? Згоден? Тисни лайк», «Ненавидиш корупцію? Тисни лайк», «Українська армія – найкраща. Згоден? Тисни лайк» (це оголошення вже неактивне). Всі, хто згоден із цими гаслами й поставить на рекламі «лайк», підписуються на сторінку президента.
Реакція соцмереж – у добірці «Слова і Діла».
«Всі сміються з рекламного креативу Порошенка й Тимошенко у Фейсбуці, крутять пальцем біля скроні з приводу того, як усе тупо й примітивно. Але, напевно, не зайвим буде зазначити, що такі прийоми дійсно працюють. Лайки з такими простими й емоційними меседжами виходять максимально дешевими та ефективними, якщо потрібно охопити максимально широку аудиторію – перевірено в медіа, як то кажуть. І ставлять їх не боти, як заявляють вітчизняні експерти, а цілком собі звичайні реальні люди», – написав Андрій Боборикін.
«Поки SMM-ники президента у відпустці, замість них стажуються студенти? Пропоную такі ще варіанти: «Кожен лайк додає 1 гривню до пенсії твоєї бабусі», «Тисни лайк, якщо ти не сепаратист», «Ти також ненавидиш корупцію? Давайте лайк». І мій улюблений: «Якщо цей пост набере мільйон лайків, я піду на вибори», – написав журналіст Богдан Амінов.
«Це звичайний спосіб набити нібито підписників до спільноти FB. Потім виявляється, що це мертві душі, які в кількісному відношенні є, а в якісному – їх не існує», – вважає Кирило Крижановський.
Нагадаємо, президент Петро Порошенко назвав найбільш щирого друга України.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»