Активісти програли суд щодо законності демонстрації рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка.
Як повідомляє Центр протидії корупції, Окружний адмінсуд у понеділок відмовив організації в задоволені позову, пише «Слово і Діло».
«Суд визнав сумнозвісну «рекламу Луценка» соціальною. Суддя Каракашьян вирішив, що статистику, наведену в ролику, перевірити неможливо», – зазначають активісти.
Водночас, вони стверджують, що отримали «офіційні дані, які в рази розходяться з озвученим на роликах з Луценком».
«Ми цього так просто не залишимо. Будемо подавати апеляцію», – заявили в ЦПК.
Пояснюючи відсутність політичної реклами в «рекламі», суддя Сергій Каракашьян сказав, що «пан Луценко не відокремлюється від своєї посади», а ролики працюють «і на користь йому, і на шкоду».
Раніше Окружний адмінсуд Києва відкрив провадження стосовно законності демонстрації на радіо й телебаченні роликів.
Повідомлялося, що ЦПК поскаржився на Національну раду з питань телебачення і радіомовлення за те, що вона надала статус соціальної рекламі «Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість», де хвалять Луценка, й таким чином дозволила транслювати її безкоштовно. Третьою особою в справі став генеральний прокурор Юрій Луценко та громадська організація «Українська антикорупційна асоціація».
Як повідомлялося, в ЗМІ з'явилася публікація про те, що генпрокурор Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами на радіо й телебаченні.
Після цього в Генеральній прокуратурі заявили, що не мають стосунку до виготовлення, замовлення та розповсюдження рекламних роликів щодо роботи відомства, й не знають, хто їх замовляв.
Попри це, журналісти оприлюднили дані, які говорять про причетність оточення генпрокурора до розповсюдження «соціальної реклами» про Юрія Луценка та його відомство.
В 1+1 media зазначили, що ролики з рекламою діяльності Генпрокуратури транслювалися в ефірі телеканалу 1+1 за квотою соціальної реклами після відповідного листа від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.
Генеральна прокуратура заявила, що зверталася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням роз'яснити процедуру надання аудіовізуальним матеріалам статусу соціальної реклами.
Пізніше Громадська організація «Українська антикорупційна асоціація» заявила, що є ініціатором створення відео- та аудіороликів, присвячених діяльності Генеральної прокуратури.
Також повідомлялося, що журналісти запустили флешмоб із запитаннями до Луценка.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»