«Укрзалізниця» тестує нову ліврею (зовнішній вигляд, фарбування – ред.) для пасажирських вагонів у корпоративних кольорах.
Про це повідомив в. о. голови компанії Євген Кравцов на своїй сторінці в Facebook, передає «Слово і Діло».
«Так будемо їх фарбувати після капітально-відновлювального ремонту й такий вигляд матимуть ті вагони, які вже будують для залізниці на заводах», – зазначив Кравцов.
За його словами, це стане своєрідним маркером для пасажирів, адже такі вагони будуть відразу видно. Нове фарбування вагонів здійснюватиметься в межах зміни логотипу «Укрзалізниці».
Також Кравцов оприлюднив фото першого вагона, де в кожному купе є індивідуальне регулювання температури повітря. «Будемо таке практикувати й надалі», – пообіцяв голова УЗ.
Зокрема, за кілька місяців «Укрзалізниця» має отримати перші нові вагони виробництва Крюківського заводу. Загалом, із початку року власними силами УЗ відремонтувала 46 вагонів, тоді як минулого року – лише 2 вагони після КВР. До кінця 2018 року планується відновити ще 53 вагони.
Раніше «Укрзалізниця» оголосила тендер на купівлю цукерок Roshen.
Також нагадаємо, «Укрзалізницю» запідозрили в нових закупівлях із РФ.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»