Будуть цікавими позиції Святослава Вакарчука та Володимира Зеленського. Вони обидва не лише нові обличчя в українській політиці, а й відомі представники нашого шоу-бізнесу, популярні серед численної глядацької аудиторії.
Таку думку в своєму блозі висловила політтехнолог, партнер компанії SIC Group Ukrainе, Member of International association of political consultants (IAPC) Катерина Одарченко, передає «Слово і Діло».
На її думку, незважаючи на те, що Зеленський і Вакарчук нові герої та популярні артисти, наслідки участі в президентській виборчій кампанії для них можуть виявитися прямо протилежними.
«Вакарчук асоціюється не з політикою, а з національною ідеєю, з тим, що держава втратила. Патріотична ідея часто переходить у політичну поляризацію. Асоціюється з людиною, яка через культуру підтримує й просуває українство в позитивному значенні», – зазначила Одарченко.
Навряд чи Вакарчук піде в президенти. У разі поразки кар'єра може піти вниз, уточнила вона.
Інша картина в Зеленського, додала експерт.
«Він виграє в будь-якому разі: в грошах, в підвищенні впізнаваності, в своїй гібридній кампанії. Подивіться на його білборди – вони корелюють із його телешоу», – підкреслила вона.
«Якщо він програє на президентських виборах, він може, по-перше, увійти до складу Ради, що стане для Коломойського предметом торгу з ключовими кандидатами. По-друге, ввести до своїх списків певних підприємців, які можуть принести 5% і більше», – резюмувала Катерина Одарченко.
Більше про місію нових облич в українській політиці – в матеріалі політолога Олександра Радчука.
Також «Слово і Діло» писало про топ-20 політиків, яких українці обрали б президентом протягом останніх двох років.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»