Цьогоріч у торгових мережах неможливо знайти такі великі знижки, як були в попередні роки. А ті, що є, поширюються не на сотні найменувань, а лише на десятки. Такий висновок можна зробити, завітавши до найбільших торгових мереж та інтернет-магазинів.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, передає «Слово і Діло».
Експерт звернув увагу, що багато знижок, які зараз пропонуються, є звичайними тижневими, а не різдвяними чи новорічними.
«Це пов’язано з низькою купівельною спроможністю українців, яка, за даними Асоціації постачальників торговельних мереж, знижувалась увесь рік. Прибутковість мереж, що знижується, й бажання компенсувати це напередодні Різдва та Нового року штовхає рітейлерів тримати ціни», – зазначив Дорошенко.
Він нагадав, що раніше можна було побачити велику кількість акційних пропозицій ще в листопаді. Зараз залишилося два тижні до 2019 року, а цікаві пропозиції можна знайти переважно щодо алкоголю.
За його словами, на грудень припадає значна частка річних продажів спиртного, особливо ігристих вин.
«Саме на алкоголь середньої та вищої цінових категорій найбільше знижок. Вони сягають 40%, але в середньому – 20%. На горілку, міцні напої та вина існує мінімальна роздрібна ціна, тому недорогий сегмент не може ставити меншу ціну за встановлену державою», – пояснив фахівець.
Найкращими місцями для купівлі продуктів перед святами є оптові ринки. Але їх лише декілька на всю країну. Ціни на овочі й фрукти на них на 20-30% нижчі, ніж у магазинах. На другому місці ярмарки, що проводяться в багатьох великих містах, уточнив він.
За його словами, там ціна також наближається до оптових ринків.
«На третьому місці за економією є ринки. Далі йдуть торговельні мережі. І найдорожчими є крамниці, які більшість українців використовують, щоб купити зручно або докупити те, що закінчилося», – констатував експерт.
Метою надання знижок є отримання додаткового прибутку за рахунок збільшення обсягів продажів. Але якщо надання знижок не призводить до збільшення прибутків, то для бізнесу не має сенсу їх робити.
«У країнах із високим рівнем життя більша знижка стимулює більше купувати. Тому там знижки в період розпродажів техніки, одягу та взуття сягають нечуваних для нас і чесних 80%. Але вони зникають, щойно доходи громадян країни починають знижуватися. Тому ми є заручниками нашої бідності», – резюмував Олексій Дорошенко.
«Слово і Діло» з'ясувало, на скільки за рік подорожчали продукти.
Як зростуть соціальні стандарти в 2019 році – на інфографіці.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»