Суд поновив на посаді головного інженера Одеського відділення філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця» Інни Дишлиук, яку детективи Національного антикорупційного бюро підозрюють у розкраданні 98 мільйонів гривень.
Таке рішення ухвалила колегія суддів Київського апеляційного суду, повідомляє «Слово і Діло».
Як відомо, суд на 2 місяці відсторонив Дишлиук від посади. Не погоджуючись з таким рішенням, її адвокат подав апеляційну скаргу, в якій він вважає рішення про відсторонення його клієнта незаконним та необґрунтованим. Захисник Дишлиук стверджував, що ризики перешкоджання слідчим є не доведеними та ґрунтуються лише на припущеннях органу досудового розслідування. Також захисник звертав увагу, що, відповідно до повідомлення про підозру, останнє злочинне діяння було скоєно в лютому 2017 року, а тому, на його думку, немає достатніх підстав для відсторонення Дишлиук від займаної посади.
Вивчивши скаргу, судді її задовольнили. Вони встановили, що злочин завершився в 2017 році, а тому ризики, про які вказувало слідство, необґрунтовані.
Раніше НАБУ повідомило про підозру шести особам у розкраданні коштів філії ЦТС «Ліски» УЗ: Гусаку, Шевченку, першому заступнику начальника Одеського відділення філії «ЦТС «Ліски» Валерію Вовку, головного інженера Одеського відділення філії «ЦТС «Ліски» Інні Дишлиук та директорам ТОВ «Скела Терциум», ТОВ «Варіант Ойл» Сергію Непом'ящому й Павлу Чепєлєву.
За даними слідства, в 2016 році УЗ почало реалізацію проекту так званого нового Шовкового шляху, покликаного забезпечити безперебійний транзит вантажів до Азії. За проектом, один із напрямків транзиту пролягав Чорним морем. Із цією метою на баланс УЗ були передані два пороми – «Герої Шипки» та «Герої Плевни», які планували використовувати для переправлення морем вантажних вагонів.
На початку 2016 року «ЦТС «Ліски» провів тендер із закупівлі паливно-мастильних матеріалів для потреб цих двох поромів, переможець якого ТОВ «Скела Терциум» мало поставити 6,743 тисячі тонн паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 101,5 млн грн згідно з договором поставки, укладеним у липні 2016 року.
Закупівлі за цим договором ЦТС «Ліски» здійснило в грудні 2016 року, усвідомлюючи, що потреби в закупівлі всього законтрактованого обсягу пального немає. По-перше, через технічний стан самих поромів, які потребували суттєвого ремонту, на що пішло б близько року; по-друге, проект «Шовковий шлях» втратив перспективи бути реалізованим, про що організаторам тендеру було відомо.
Тим не менш ТОВ «Скела Терциум» поставило товар, але лише на суму 3 млн грн, натомість отримало від ЦТС «Ліски» 101,5 млн грн.
Нагадаємо, суд відмовився відстороняти одеського залізничника. Раніше суд поновив начальника філії ЦТС «Ліски» на посаді.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»