З метою стабілізації цін на продукти на час карантину в Україні супермаркети погодилися знизити націнку на продукти першої необхідності.
Про це у Facebook повідомив голова Київського обласного відділення Антимонопольного комітету України Олексій Хмельницький.
За його словами, на зниження націнки пішли NOVUS, «Ашан», METRO Cash&Carry Ukraine, «Сільпо», BILLA, АТБ-Маркет, VARUS, ЕКО-маркет, «Велика Кишеня» і «Велмарт».
«Ми вже отримали від них відповідні листи. Завтра цю інформацію зможуть перевірити всі охочі в магазинах зазначених мереж (інформацію із переліком товарів, на які знижена націнка, можна буде побачити на сайті компанії)», – зазначив Хмельницький.
Він також уточнив, що низка торгових мереж взагалі відмовилися від націнки на окрему групу товарів на період карантину. Йдеться про такі продукти як борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (в тому числі гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко і яйця. Що стосується лимонів, то очікується також істотне зниження цін.
Раніше АМКУ вимагав від харчових рітейлерів надати дані про ціни на продукти.
Також нагадаємо, АМКУ перевіряв підвищення цін в МАУ.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»