Уряд України має намір працювати над впровадженням ще трьох «безвізів» на шляху до Євросоюзу: промислового, продовольчого та авіаційного. Експерт із питань інфраструктури Олександр Кава акцентував на тому, що авіаційний безвіз не зовсім актуальний для України в умовах кризи після коронавірусу.
«Текст цього договору з'явився ще у 2014 році, але через те, що були проблеми між Іспанією та Великою Британією з приводу статусу Гібралтару, то, відповідно, договір був заблокований. Після того, як Велика Британія вийшла з Європейського союзу, жодних проблем з його підписанням вже немає. Але, говорити про те, що цей документ настільки важливий для України, я б не став, тому що нічого революційного в ньому немає», – сказав Кава.
Водночас він зазначив, що договір забезпечить українським компаніям деякі привілеї.
«Це дозволить літати до аеропортів Європейського союзу без перешкод. Зараз це регулюється двосторонніми договорами, а єдиний європейський авіаційний простір не передбачає обмежень. Але очікувати чогось революційного не варто, бо ситуація на ринку після коронавірусу дуже важка. Тож це не дуже адекватне визначення цілей», – підсумував Олександр Кава.
Раніше Зеленський попросив Трюдо прискорити процес отримання Україною безвізу.
Також нагадаємо, стало відомо, скільки поїздок до ЄС зробили українці за три роки безвізу.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»