Команда Міністерства охорони здоров'я в рамках медреформи планує оптимізувати надання екстреної медичної допомоги.
Про це під час брифінгу 27 липня повідомила перший заступник міністра охорони здоров'я Ірина Садов'як.
За її словами, в Україні майже 70% карет швидкої допомоги спізнюються на виклики.
«На етапі реформування галузі ми помітили, що в нас 2/3 пацієнтів не отримують вчасно цією бригадою надання допомоги. Із загальної кількості викликів – 6,8 млн, здійснюваних – 4,7 млн з них є несвоєчасними», – сказала заступник міністра.
Садов'як зазначила, що це низькі показники, і в МОЗ хочуть їх підвищити. Для цього фахівці міністерства розробили оптимальні алгоритми надання допомоги за певними категоріями викликів:
Критичний стан – «швидка» приїде протягом 10 хвилин. Стан вимагає негайного реагування, негайного втручання, по суті реанімаційних заходів.
Екстрений виклик – протягом 20 хвилин. До нього належать потенційно серйозні стани, які потребують швидкої оцінки, невідкладної допомоги на місці або невідкладного транспортування.
Неекстрені - стани, які не несуть собою загрозу для життя і здоров'я пацієнта, але йдеться про необхідність надання медичної допомоги, наприклад, при загостренні хронічних захворювань.
Непрофільні виклики. Цього разу бригада швидкої допомоги не виїжджає, пацієнт може отримати консультацію телефоном.
Нагадаємо, МОЗ планує закупити 400 машин «швидкої» до кінця року.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»