Ремонт найбільш «втомленого» мосту в Києві – Шулявського – триває. За останніми даними, його реконструкцію продовжили аж до кінця 2022 року, причина банальна – карантин. Разом із термінами ремонту змінюється і його вартість, і вона тільки зростає. Як це відбувалося, розібралося «Слово і діло».
Обвал, після якого мер Віталій Кличко назвав міст «втомленим», стався в лютому 2017 року. У червні 2018 року тендер на реконструкцію Шулявського шляхопроводу виграв Північно-український будівельний альянс. Початкова вартість реконструкції склала 598,5 млн грн.
Ремонтувати міст почали в березні 2019 року і до жовтня його вартість зросла удвічі – до 1 млрд 50 млн грн. «Вартість будівництва мосту та ж, але ми не розраховували, що нам доведеться переносити колектор, теплову мережу, розташовані біля мосту», – пояснив Кличко. За його словами, проєктна документація не передбачала роботи на прилеглих територіях.
У лютому минулого року ціна ремонту підскочила ще. Перший заступник Кличка Микола Поворозник повідомив тоді, що проєкт коригування кошторису переданий на експертизу: «Нова вартість буде більше 1,05 млрд грн, але поки що невідома точна сума. Вийде проєкт експертизи – побачимо». На виході вийшла вартість 1 млрд 726 млн.
Тепер же ремонт продовжили до кінця 2022 року, а столичному бюджеті передбачили ще грошей. Таким чином, очікується, що загальна вартість ремонту зросте до 1 млрд 998 млн грн. Планується, що на кінець 2021 року буде готово 30,8% робіт.
Нагадаємо, 15 грудня 2020 року на Шулявському мосту впали три стовпи лінії електроопори. Мер Києва Віталій Кличко заявив, що генпідрядник, який давав гарантію на експлуатацію мосту, здійснить всі ремонтні роботи власним коштом.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»