У роботі віртуального банку Monobank у четвер, 20 липня, спостерігався збій. Деякі клієнти не могли зайти у мобільний застосунок.
Про порушення роботи банку українці почали повідомляти у мережах. Зокрема, деякі клієнти не могли приймати та відправляти платежі (навіть між своїми власними картками).
Пізніше інформацію про збій підтвердив співвласник банку Monobank Олег Гороховський у своєму Telegram.
«Зламалися. Лагодимо. Перепрошую», – написав він.
Пізніше Гороховський додав, що він «дуже вибачається перед усіма, кого банк підводить».
«За сьогодні відсотки за кредитами утримані не будуть. Ще раз перепрошую», – написав він.
У Monobank наголосили, що збої у роботі онлайн-банкінгу ніяк не вплинуть на гроші на рахунках. Однак краще утриматися від активних фінансових операцій до повного відновлення роботи мобільного застосунку.
Нагадаємо, у травні відбувся масовий збій у соціальній мережі Instagram. А у квітні цього року спостерігався збій у роботі системи «ПриватБанку».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»