Росія більше не використовує Кримський міст для перевезення зброї – ЗМІ

Читать на русском
Росія почала використовувати сухопутні маршрути в окупованому Криму для забезпечення своїх військ в Україні після неодноразових українських атак на Керченський міст.
Фото: Wikipedia

Росія, ймовірно, перестала використовувати незаконно побудований Керченський міст у тимчасово окупованому Криму для транспортування військ і техніки на захоплені території України.

Про це пише The Independent з посиланням на супутникові знімки Maxar та висновки аналітиків приватного розвідувального агенства Molfar.

Кримський міст: будівництво та руйнування «законної військової цілі №1»Україна планує нову атаку на Кримський міст, пишуть ЗМІ. На інфографіці – основні події за час його існування.

Зазначається, що залізничною колією Кримського мосту протягом трьох місяців не проходив жоден військовий вантажний потяг.

У цей період 29 лютого по мосту був помічений тільки один російський вантажний поїзд, що перевозив близько 55 вагонів пального.

У березні та квітні, за даними Molfar, на мосту не було жодного руху за участю російських військових. Агентство використовувало для аналізу комбінацію зображень Maxar, підрахунків вагонів та ідентифікації вантажу.

Зазначається, що використання росією мосту значно скоротилося після того, як 17 липня 2023 року Україна атакувала його за допомогою морських безекіпажних катерів і підірвала частину автомобільної дороги та залізничної лінії.

Як повідомили у агентстві Molfar, рішення російської влади припинити використання Кримського мосту для поповнення запасів російських сил збіглося з різким зростанням вантажних перевезень через Тамань у Ростовській області.

На думку аналітиків, міст більше не може бути ефективною військовою ціллю для ЗСУ.

«Києву слід зосередити свою увагу на Мелітополі, Бердянську та Маріуполі, де росія прокладає нові залізничні лінії, щоб зв’язати ці окуповані українські регіони з Кримом і материковою росією», — сказав голова агентства Molfar Артем Старосек.

Нову залізничну лінію, що йде від Якимівки в Мелітополі та тягнеться до Бердянська та Маріуполя, перш ніж досягти Ростова в росії, війська рф, ймовірно, використовуватимуть для нового наступу.

Залізничний маршрут складається із 63 км нової колії та близько 140 км відреставрованого полотна. Загарбники хочуть завершити будівництво до кінця року, щоб нова мережа з'єднала більше районів тимчасово окупованої Донецької області.

На думку Старосека, Україна могла б отримати вигоду, націлюючись на ці сухопутні маршрути, а не витрачаючи свої ресурси на Кримський міст.

Також він переконаний, що західна допомога має надаватися Україні таким чином, щоб вона могла покрити потребу Києва в нанесенні ударів по цих активних точках з російськими боєприпасами.

Нагадаємо, нещодавно постпред України в ООН натякнув на «зникнення» Кримського мосту.

Після цього у російському МЗС пригрозили Заходу «нищівним ударом відплати» у разі атаки на міст.

Як заявив начальник Центру стратегічних комунікацій Сил оборони півдня Дмитро Плетенчук, нова залізнична гілка, яку російські війська будують у районі тимчасово окупованого Маріуполя, опиниться у зоні ураження Сил оборони з огляду на військову допомогу від західних партнерів.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: