Військовозобов'язані, які під час оновлення військово-облікових даних через додаток «Резерв+» дізналися про статус «у розшуку», можуть звернутися до служби технічної підтримки та виправити помилку у ТЦК.
Про це в ефірі телемарафону розповіла заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку Катерина Чорногоренко.
«Ми запустили можливість надавати запити до нашої технічної підтримки щодо таких ситуацій. Ми зараз знаходимось в розробці додаткового функціоналу, щоб можна було дистанційно звернутися за виправленням даних, не маючи візит до ТЦК. Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було здійснено помилково», – сказала Чорногоренко.
Тобто на даний момент потрібно звернутися до служби підтримки, а потім прийти у ТЦК.
У Facebook Чорногоренко також розповіла, що треба робити військовослужбовцям зі статусом «у розшуку». Вона наголосила, що їм взагалі не потрібно оновлювати дані.
«Якщо ви все ж завантажили застосунок і побачили статус «в розшуку», це означає, що ТЦК не встиг оцифрувати ваші дані. Ви або ж найближчі члени родини можуть звернутися до територіального центру і надати необхідні документи — паспорт, податковий номер, військовий квиток та довідку про зачислення на військову службу», – повідомила заступниця міністра.
Нагадаємо, станом на 20 травня понад 415 тисяч військовозобов'язаних оновили свої військово-облікові дані онлайн.
Міноборони планує додати до застосунку «Резерв+» функцію електронних направлень на військово-лікарську комісію.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»