У «Київському метрополітені» виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій, зокрема машиністів електропоїздів. Враховуючи кадрову ситуацію, найближчим часом буде змінено графіки руху поїздів на всіх лініях.
Про це повідомляє пресслужба підприємства.
У КП повідомили, що зараз у них відкрито 83 вакансії машиністів електропоїздів, 48 – електромеханіків, 161 – токарів та слюсарів.
«Причиною збільшення кількості вакансій є частково вимушена міграція, специфіка професій і мобілізаційна робота у зв’язку з воєнним станом. Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується», – пояснили у метрополітені.
Через те, що метрополітен є вузькопрофільним підприємством, підготовка та адаптація деяких професій потребує тривалого спеціального навчання. Наприклад, машиністу електропоїзда потрібно вчитися понад рік, щоби самостійно вийти на роботу на лінії.
Враховуючи ситуацію, в метро найближчим часом буде змінено графіки руху поїздів на всіх лініях: інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в міжпікові години і на 45 секунд у пікові.
Нагадаємо, у березні начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський звільнився після публікації розслідування Bihus.Info про його незадеклароване майно.
«Слово і діло» писало, скільки коштів на утримання та розвиток метро в останні роки виділялося з бюджету столиці.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»