Гострий дефіцит працівників: у метро Києва збільшать інтервали між поїздами

Читать на русском
У київському метро не вистачає спеціалістів, зокрема машиністів електропоїздів. Через це найближчим часом буде змінено графіки руху поїздів на всіх лініях.
Shutterstock

У «Київському метрополітені» виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій, зокрема машиністів електропоїздів. Враховуючи кадрову ситуацію, найближчим часом буде змінено графіки руху поїздів на всіх лініях.

Про це повідомляє пресслужба підприємства.

Коли у європейських столицях востаннє відкривали нові станції метроКоли у столицях країн Європи востаннє відкривали нові станції метро – на інфографіці. У Києві востаннє таке відбувалося у 2013 році.

У КП повідомили, що зараз у них відкрито 83 вакансії машиністів електропоїздів, 48 – електромеханіків, 161 – токарів та слюсарів.

«Причиною збільшення кількості вакансій є частково вимушена міграція, специфіка професій і мобілізаційна робота у зв’язку з воєнним станом. Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується», – пояснили у метрополітені.

Через те, що метрополітен є вузькопрофільним підприємством, підготовка та адаптація деяких професій потребує тривалого спеціального навчання. Наприклад, машиністу електропоїзда потрібно вчитися понад рік, щоби самостійно вийти на роботу на лінії.

Враховуючи ситуацію, в метро найближчим часом буде змінено графіки руху поїздів на всіх лініях: інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в міжпікові години і на 45 секунд у пікові.

Нагадаємо, у березні начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський звільнився після публікації розслідування Bihus.Info про його незадеклароване майно.

«Слово і діло» писало, скільки коштів на утримання та розвиток метро в останні роки виділялося з бюджету столиці.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: