Кличко назвав остаточну причину аварійної ситуації на синій гілці метро

Читать на русском
Фото: РБК-Україна

Причиною аварійної ситуації на синій гілці київського метро стало недотримання технологій під час будівництва перегону.

Про це заявив мер Віталій Кличко.

Утримання та розвиток метро Києва: скільки коштів виділяли із столичного бюджетуСкільки коштів із бюджету Києва виділялося на утримання та розвиток метрополітену – на інфографіці.

Він розповів про хід ремонту на перегінному тунелі синьої гілки метро – між станціями «Деміївська» та «Либідська». «Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому», – повідомив Кличко.

Наразі будівельники завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів тунельного масиву. Це дозволило зупинити проникнення води у конструкцію. Також триває герметизація статичних тріщин і стиків оправ тунелю в місцях болтових з'єднань.

«Фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту – перед повноцінним відновленням руху – здійснять тестові пуски поїздів», – обіцяє Кличко.

Нагадаємо, на початку року Науково-дослідна судово-експертна установа повідомила, що за попередніми даними аварійна ситуація на даній ділянці тунелю виникла через неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи. Правоохоронці розпочали розслідування обставин підтоплення тунелів на ділянці синьої гілки метро.

Рух поїздів на ділянці між станціями «Теремки» – «Деміївська» було зупинено 8 грудня. Спочатку планувалося, що це на півроку.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: