Українці зможуть скаржитися на проблеми з мобільним зв'язком через «Дію»

Читать на русском
В Україні затвердили новий порядок подання скарг на відсутність мобільного зв'язку через програму Дія.
Колаж: Главред, фото: pixabay

Кабінет міністрів затвердив порядок подання скарг на відсутність зв'язку або перебої через застосунок «Дія».

Про це повідомив представник уряду у Верховній раді Тарас Мельничук у Telegram.

Як українці змінювали операторів мобільного зв'язку під час повномасштабної війниЯк українці мігрували між мобільними операторами Київстар, Водафон та Лайфселл під час повномасштабної війни.

«Затверджено Порядок подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку», – написав він.

Подробиці розповів голова Мінцифри Михайло Федоров.

«Якщо у вас не вантажаться сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення — зможете повідомити про це через Дію», – написав він.

За словами Федорова, українці повинні мати змогу зателефонувати рідним, викликати екстрені служби або переглянути карту повітряних тривог, попри знеструмлення.

Тепер українці зможуть оперативно повідомляти про відсутність зв'язку, а регулятор виправляти цю ситуацію. Після того, як з'явиться інтернет, повідомлення надійде до регулятора зв'язку. Оператор зрозуміє, де зв'язок працює нестабільно, і зробить все, щоб усунути цю проблему.

Нагадаємо, Держспецзв'язку повідомляла у липні, що протягом цього року мобільні оператори мають наростити потужності, щоб забезпечити безперебійний мобільний зв'язок протягом 10 годин в умовах відключення світла.

За даними на вересень повідомлялося, що мобільні оператори можуть забезпечити в середньому 4 години роботи.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: