Тарифи на імпорт автомобілів, які анонсував президент США Дональд Трамп, завдадуть збитків автовиробникам у всьому світі та піднімуть ціни для внутрішніх споживачів. Tesla Inc Ілона Маска буде одним із небагатьох переможців.
Про це пише Bloomberg.

Виробник електромобілів має великі заводи в Каліфорнії та Техасі, які роблять автомобілі для продажу в США, що більшою мірою ізолює його від нових мит Трампа на імпортні автомобілі та ключові компоненти.
При цьому Трамп наполягає на відсутності конфлікту інтересів, незважаючи на помітну роль генерального директора Tesla в адміністрації. «Він ніколи не просив мене про послугу в бізнесі», – сказав президент на заході в Овальному кабінеті, підписуючи указ про введення автомобільних мит.
Головні конкуренти від південнокорейської Hyundai Motor Co. до німецької Volkswagen AG і американської General Motors Co., тим часом незабаром зіткнуться з великими витратами.
Як каже аналітик CFRA Research Гарретт Нельсон, Tesla найменш постраждає від нових мит через внутрішні виробничі операції. Сама пресслужба компанії цього тижня написала на X, що її моделі є «найбільш американськими автомобілями».
Ford Motor Co. також може зіткнутися з менш серйозними наслідками, ніж деякі конкуренти, оскільки близько 80% автомобілів, що вона продає у США, виробляються всередині країни.
Іноземні бренди, які сильно залежать від імпортних автомобілів, зіткнуться з найбільшим тиском. Південнокорейська Hyundai ризикує опинитись серед найбільш постраждалих.
За оцінкою аналітика SK Securities Co, Хек Джин Юна, Hyundai і Kia, можливо, доведеться платити до 7 млрд доларів щорічно за мита в США. Це становить майже 40% від загального операційного прибутку, який обидва автовиробники отримали у 2024 році.
Toyota Motor Corp. імпортує близько половини того, що продає у США, незважаючи на наявність чотирьох складальних заводів у Кентуккі, Індіані, Міссісіпі та Техасі, а також заводів з виробництва двигунів у Західній Вірджинії та Алабамі.
Нагадаємо, Трамп заявив про введення 25% мит на всі автомобілі, які не виробляються на території США. Мита набудуть чинності 2 квітня і будуть застосовуватись до всіх імпортованих легкових автомобілів та легких вантажівок, а також до ключових деталей, таких як двигуни, трансмісії та електричні компоненти.
Раніше повідомлялося, що бізнесмени, які прийшли на інавгурацію Трампа, втратили відтоді 209 млрд доларів.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»