У суспільстві відбувається підміна понять, коли апелюють до того, що прості люди ввозять «євробляхи». Насправді, це не так.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».
«Не везуть люди «бляхи», прості люди «бляхи» купують у «фірмачів-євробляхобізнесменів», які наживаються на цих людях», – констатував Назаренко.
«Саме «бляхобізнесмени» заробляють на такому ввезенні. За тисячу євро за послуги щодо того, щоб поставити авто на облік у Литві й ввезти через «верблюда». 50 доларів «верблюду», 20 доларів – постановка на облік. При витратах приблизно 55 євро, прибуток – 945 євро», – зазначив фахівець.
При цьому він пояснив, що для того, щоб проста людина ввезла особисто «бляхи» на тимчасове ввезення, вона має, по-перше, відкрити свою особисту фірму в Литві й поставити куплене авто на неї на реєстрацію.
«По-друге, найняти «верблюда», нерезидента-іноземця, який ввезе це авто в Україну. Чи доступно це простій людині? Чи відкриватиме звичайний українець у Литві фірму заради того, щоб ввезти собі «бляху»? Ні! Цим займаються «бляхобізнесмени», які заробляють на простих українцях», – уточнив Назаренко.
За його словами, середня ціна ввезення «блях» через фірму тисяча євро, і якщо помножити на 1,5 мільйона «блях», згідно із запевненнями активістів, це 1,5 мільярда євро, тобто майже 50 мільярдів гривень готівкою, які щорічно прості громадяни платять «бляхобізнесменам».
«Чи хочуть ці «бізнесмени» та силовики, які їх «кришують», зменшення податків на імпортні авто? Чи хочуть вони, щоб українці самі за доступні гроші могли розмитнити імпортні авто? Чи хочуть вони, щоб закрився їхній «бізнес» на «бляхах»? Бджоли проти меду», – додав експерт.
«Ці «бізнесмени» й ті, хто їх покриває в Раді, робитимуть усе можливе, щоб не зменшити податки на ввезення авто, щоб не зробити авто доступними для простих українців і не втратити своє джерело заробітку. Все просто», – резюмував Олег Назаренко.
Нагадаємо, нещодавно в ВР заявили, що авто на єврономерах можна буде легалізувати лише тоді, коли буде знайдений спосіб захистити український ринок.
Нагадаємо, аналітики «Слова і Діла» з'ясували, скільки іномарок на єврономерах їздить в Україні та чим вони небезпечні.
Що на цю тему обіцяли політики – в нашому огляді.