Народні депутати внесли на розгляд Верховної Ради проект закону, яким пропонують визначити мовою реклами українську.
Ініціаторами законопроекту №8522 є 15 нардепів із різних фракцій, пише «Слово і Діло».
За словами авторів проекту закону, законодавство України не містить правової норми, яка б регулювала мову реклами, зазначає прес-служба БПП.
«Така правова прогалина створює неоднакове тлумачення щодо правового режиму мови реклами у громадян, суб’єктів господарювання, державних органів. Відсутність належного регулювання мови реклами призводить до порушення загального принципу права, відповідно до якого кожен має передбачати наслідки своїх дій і встановлену законом відповідальність за них», – наголошують нардепи.
«У зв’язку з відсутністю правової норми, яка б регулювала мову реклами, виникла нагальна й термінова потреба врегулювання мови реклами в Україні. Зазначене врегулювання пропонується з урахуванням загальних норм Конституції та законів України, міжнародних нормативних актів щодо застосування мов в Україні», – зазначили народні депутати в пояснювальній записці до законопроекту.
Проектом закону передбачається внесення змін до статті 6 закону України «Про рекламу» з чітким визначенням порядку застосування мов у рекламі.
Документ визначає, що мовою реклами в Україні є державна мова, якою, відповідно до Конституції, є українська.
При цьому об’єкти інтелектуальної власності, зокрема знаки для товарів та послуг, торгові марки, комерційні найменування тощо, наводяться в рекламі тією мовою, якою їм наданий правовий захист відповідно до законодавства України та чинних в Україні міжнародних угод.
Нагадаємо, в Супрун пропонують заборонити рекламу цілительства.
Нардеп Чепинога передумав забороняти на ТБ рекламу «сумнівних» ліків.