У 2018 році ПАТ «Укрзалізниця» використає для здійснення ремонтно-колійних робіт понад 2,933 мільярда гривень.
Про це пише info.uz.ua, передає Слово і Дліо
Це на 15% більше, ніж в минулому році. Також залізничники нагадують, що до цієї суми варто додати 2 млрд грн, передбачені на планові ремонти основних засобів.
В УЗ кажуть, що реалізація робіт, на які передбачені ці кошти, дозволить гарантувати надійність колії на найважливіших напрямках на найближчі 15-20 років.
Основна увага приділяється міжнародним транспортним коридорам і ділянках колії, по яким слідують швидкісні пасажирські потяги.
Всього до кінця року колійні бригади повинні реконструювати 307,5 км колії; виконати капітальний ремонт на 237,8 км; середній ремонт - на 870,1 км, комплексно-оздоровчий ремонт - на 520 км», сказано в заяві
Також необхідно здійснити середній ремонт 790 комплектів стрілочних переводів, 340 замінити на нові, 187 - на старопридатні.
«Із запланованого обсягу робіт на перші 7 місяців виконано: реконструкція колії - на 74%; капремонт колії - 120%; середній ремонт колії - 104%; комплексно-оздоровчий ремонт колії - 104,8%», - уточнили в УЗ.
Відставання від графіка реконструкції колій в Укрзалізниці пояснюють проблемами з постачанням комплектуючих.
Нагадамо, державний монополіст УЗ замовив послуги з підтримки Facebook-сторінки підприємства на суму 739,82 тисячі гривень. І це лише на другу половину 2018 року.
«Слово і Діло» розбиралось, як на цю новину відреагували в соціальних мережах.
Додамо, прем’єр пообіцяв зробити все для того, щоб ПАТ «Укрзалізниця» було успішним.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA