У всьому світі розпочинаються дні знижок, відомі як «чорна п’ятниця». Через карантинні обмеження люди більше замовляють товарів через інтернет. У коментарі «Слово і діло» економіст Олексій Дорошенко зауважив, що епідемія вплинула на те, як українці роблять покупки. Тому є ризик, що цьогоріч традиційний розпродаж буде не такий популярний.
«Ця п’ятниця буде не такою уже й «чорною», як в Україні, так і всьому світі. Якщо зараз покупки робитиме приблизно 20%-30% людей, то ми побачимо непоганий результат, але, звісно, це не те, на що розраховують магазини», — сказав Дорошенко.
Економіст додав, що у часи епідемії сезон знижок утратив актуальність.
«Принцип «чорної п’ятниці» не в тому, щоб зробити знижку вищою, а в тому, щоб продати більше товару. Якщо ти робиш знижку 30% і продаєш вдвічі більше товару, це означає, що ти виграєш. А якщо ти робиш знижку 30%, а в тебе купують, як і купували, то це невигідно. У нас магазини стикаються із тим, що дають реальну знижку, але люди купувати більше не починають. Я думаю, так буде і зараз. Ми не побачимо реальних акцій, бо це можливо лише за великої купівельної спроможності», — сказав Дорошенко.
На думку експерта, у період епідемії зиск від знижок під час «чорної п’ятниці» не буде помітним.
«У всьому світі цей маркетинговий хід постраждає від карантину. Бо люди більше купують онлайн. Є ще «кіберпонеділок», що настає після «чорної п’ятниці», — це традиція, щоби усі звикали до онлайн-шопінгу. Ми побачимо, що в цьому році зростатимуть такі продажі й поступово звичайні покупки у магазинах відходитимуть на другий план», — пояснив економіст.
Нагадаємо, в Україні до кінця листопада продовжує діяти карантин «вихідного дня». При цьому в Кабміні не виключають, що його можуть продовжити.
Раніше в МОЗ назвали умову запровадження локдауну в Україні.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps