Контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з питань COVID-19 з початку роботи прийняв вже понад 170 тисяч звернень. Найчастіше українці цікавилися роботою додатка «Дій Вдома» і скаржилися на роботу сімейних лікарів.
Про це повідомив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрової трансформації Ярослав Кучер на брифінгу у середу, 10 лютого.
«З початку роботи Контактного центру ми отримали вже понад 177 тис. Звернень на наш номером 0800602019. У нас працює понад 150 операторів», - сказав Кучер.
За його словами, найчастіше українці запитують про програму «Вдома» і самоізоляцію (35% звернень), про діагностику (19%), безкоштовне і платне тестування (6%), про амбулаторне лікування (близько 5%).
Крім того, зазначив Кучер, серед звернень бувають і скарги. Так, найбільше - на роботу сімейних лікарів (31%), на лікарню (30%), звернення щодо лабораторій і роботи поліклінік - 8%.
За даними МОЗ, найчастіше українці телефонують до центру МОЗ з Києва (21%), Київської (9,38%), Дніпропетровської (9%) та Одеської (7%) областей.
Нагадаємо, в Україні з середини лютого запланований старт вакцинації населення від коронавірусу.
«Слово і діло» зібрало детальну інформацію, що відомо про вакцинацію на сьогоднішній день.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps