Головною причиною падіння тренувального літака Ан-26 у Харківській області у вересні 2020 року став дозвіл на злети конвеєрним способом.
Такі висновки розслідування озвучив начальник слідчого відділу ДБР Вадим Приймачок на брифінгу у Києві у четвер, 13 травня.
«Самою основною причиною трагедії є незаконний дозвіл керівником польотів на аеродромі Чугуїв на злети зазначеного літака конвеєрним способом. Такі дозволи відбувалися протягом останніх чотирьох польотів перед трагедією, що, фактично, призвело до того, що під час заходу на останній зліт, коли була виявлена поломка системи ПРТ-24, яка свідчила про некоректну роботу лівого двигуна, але в зв'язку з тим, що відбувався конвеєр, зазначена поломка не змогла бути екіпажем виявлено своєчасно», - сказав він.
За висновками ДБР, літак злетів з цієї поломкою, проте керівники польотів не надали практичну допомогу екіпажу в подальших діях для безпечної посадки.
«Внаслідок того, що екіпаж був недостатньо підготовленим до польотів вночі, при відсутності допомоги з боку керівництва, відбулося його падіння з подальшими трагічними наслідками», - сказав Приймачок.
Нагадаємо, літак з курсантами Ан-26 зазнав аварії біля Чугуєва увечері 25 вересня 2020 року. Він здійснював навчальний політ. Загинули 26 осіб. Вижив тільки один курсант.
У травні цього року ДБР завершило досудове розслідування катастрофи.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps