Українські рекламодавці будуть платити за користування Google та Facebook

Google та Facebook з 1 січня 2022 року стягуватимуть з українців податок на додану вартість.

Це стосується рекламодавців, зареєстрованих в Україні, які розраховуються за рекламні послуги кредитною карткою та мають податковий статус «Фізична особа» або «Приватний підприємець», та при цьому не зареєстровані як платник ПДВ.

У компанії Google анонсували, що розмір ПДВ складатиме 20%. Нововведення не вплине на клієнтів зі статусом «Юридична особа».

Facebook також запроваджує оподаткування для українців з 1 січня 2022 року та почне стягувати 20% ПДВ із продажу реклами всім рекламодавцям в Україні. Це стосуватиметься всіх, у кого країна бізнес- або персональної адреси встановлена як «Україна», і хто не підтвердив, що є зареєстрованою юридичною особою або приватним підприємцем, і сам додав номер платника ПДВ у свій рекламний обліковий запис Facebook. ПДВ додаватиметься до рахунків за рекламу автоматично за ставкою 20%.

Нагаємо в Україні закон №4184 від червня 2021 року про оподаткування Google (про оподаткування нерезидентів - ред.) офіційно набув чинності. Іноземні компанії сплачуватимуть податок у розмірі 20% за здійснення електронних послуг в Україні.

Також «Слово і діло» розбиралося, якою буде податкова пільга та кому її нарахують. Що треба знати людям, які працюють на 0,5 ставки, а також тим, хто змушений скоротити робочі години через карантин.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО