Причиною аварійної ситуації на синій гілці київського метро стало недотримання технологій під час будівництва перегону.
Про це заявив мер Віталій Кличко.
Він розповів про хід ремонту на перегінному тунелі синьої гілки метро – між станціями «Деміївська» та «Либідська». «Вже точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому», – повідомив Кличко.
Наразі будівельники завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів тунельного масиву. Це дозволило зупинити проникнення води у конструкцію. Також триває герметизація статичних тріщин і стиків оправ тунелю в місцях болтових з'єднань.
«Фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту – перед повноцінним відновленням руху – здійснять тестові пуски поїздів», – обіцяє Кличко.
Нагадаємо, на початку року Науково-дослідна судово-експертна установа повідомила, що за попередніми даними аварійна ситуація на даній ділянці тунелю виникла через неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи. Правоохоронці розпочали розслідування обставин підтоплення тунелів на ділянці синьої гілки метро.
Рух поїздів на ділянці між станціями «Теремки» – «Деміївська» було зупинено 8 грудня. Спочатку планувалося, що це на півроку.