Українці зможуть скаржитися на проблеми з мобільним зв'язком через «Дію»

Кабінет міністрів затвердив порядок подання скарг на відсутність зв'язку або перебої через застосунок «Дія».

Про це повідомив представник уряду у Верховній раді Тарас Мельничук у Telegram.

«Затверджено Порядок подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку», – написав він.

Подробиці розповів голова Мінцифри Михайло Федоров.

«Якщо у вас не вантажаться сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення — зможете повідомити про це через Дію», – написав він.

За словами Федорова, українці повинні мати змогу зателефонувати рідним, викликати екстрені служби або переглянути карту повітряних тривог, попри знеструмлення.

Тепер українці зможуть оперативно повідомляти про відсутність зв'язку, а регулятор виправляти цю ситуацію. Після того, як з'явиться інтернет, повідомлення надійде до регулятора зв'язку. Оператор зрозуміє, де зв'язок працює нестабільно, і зробить все, щоб усунути цю проблему.

Нагадаємо, Держспецзв'язку повідомляла у липні, що протягом цього року мобільні оператори мають наростити потужності, щоб забезпечити безперебійний мобільний зв'язок протягом 10 годин в умовах відключення світла.

За даними на вересень повідомлялося, що мобільні оператори можуть забезпечити в середньому 4 години роботи.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО