"Швидких" фінансів на модернізацію ГТС очікувати не варто – експерт

Читать на русском

Ухвалення закону про спільну модернізацію української ГТС не вирішить проблему енергетичної безпеки України.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив директор спецпроектів НТЦ «Психея» Геннадій Рябцев.

«Жоден окремий закон не вирішує питання енергетичної безпеки України. Це має бути комплексна програма, яка буде послідовно реалізовуватися. До сьогодні уряд не надав жодної розробленої програми діяльності в цьому напрямку. В той час як депутати замість того, аби вимагати таку програму від уряду, зайняли позицію «сторонніх спостерігачів», – наголосив експерт.

Що ж стосується законопроекту з ГТС, розгляд якого запланованого вже на цьому тижні, то його якість Геннадій Рябцев оцінює скептично.

«До цього часу невідомою є інформація щодо конкретних компаній-партнерів, з якими уряд планує організувати спільну модернізацію ГТС. Це важливо, адже знаючи цих партнерів можна було б говорити про їхній реальний потенціал для вкладання фінансів», – зауважує спеціаліст.

І одразу ж додає, що на це, відповідно до фінансів, навряд чи варто буде чекати найближчим часом, оскільки жодна приватна компанія не буде зацікавлена вкладати кошти в об’єкти, якими вона не володіє, а просто орендує.

Нагадаємо, що питання модернізації та експлуатації української ГТС є предметом обговорення протягом усього періоду незалежності держави. «Слово і Діло» нарахувало близько 26 обіцянок, які в різний час давали українські політики щодо її модернізації чи використання. Значна частина з них або не виконана (8 обіцянок), або ж знаходиться в процесі виконання (9). І лише 9 із 26 знайшли своє логічне завершення та практичну реалізацію.

Детальнішу інформацію про обіцянки українських політиків стосовно модернізації ГТС можна знайти на нашому сайті.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: