Обіцянка політика
Гройсман зобов'язаний забезпечити проведення антикорупційної реформи
Джерело
Результат
Держслужба спецзв'язку провела експертизу та видала Атестат відповідності КСЗІ для забезпечення функціонування реєстру електронного декларування з 01.09.16. 31 серпня на засіданні НАЗК було прийнято рішення про запуск в експлуатацію системи е-декларування.
З метою забезпечення діяльності НАЗК та НАБУ уряд передбачав у держбюджетах 2017-2019 років кошти для їхнього функціонування.
З метою забезпечення прозорості фінансування політичних партій та виборчих кампаній відповідно до стандартів GRECO було імплементовано Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання і протидії політичній корупції» від 08.10.15, яким і було впроваджено стандарти GRECO. На виконання норм закону з січня 2017 року було запроваджено державне фінансування партій. Виконуючи рекомендації GRECO та норми Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості у сфері відносин власності з метою запобігання корупції» від 14.07.2015 року уряд забезпечував вільний доступ до реєстрів прав власності на нерухоме майно, транспортні засоби, зокрема через Портал відкритих даних.
З метою забезпечення контролю за дотриманням вимог законодавства про доступ до публічної інформації урядом протягом 2016-2019 років було внесено ряд змін до постанови КМУ від 21.10.2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Відповідно до цього документу, розпорядники інформації зобов'язані, крім розміщення звітної галузевої інформації на сайтах/реєстрах, оприлюднювати і звіти щодо задоволення запитів на інформацію.
Відповідно до звіту уряду за 2018 рік, для доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги та отримання їх в електронній формі було забезпечено функціонування Єдиного державного порталу адміністративних послуг. Процедуру отримання дозволів на будівництво в Україні було спрощеною і передбачено лише 5 етапів замість 55, які були раніше, це свідчить про скорочення кількості адміністративних послуг, адже дозволи є видом адмінпослуг.
Було визначено новий порядок ведення Національного реєстру електронних інформаційних ресурсів, а також розширено перелік пріоритетних державних електронних ресурсів (постанова КМУ від 10.04.2018 р. № 357). Оновлений порядок дозволить державним органам ефективніше використовувати інформацію, якою вони розпоряджаються, та підвищити швидкість надання державних адміністративних послуг для громадян, спростивши адміністративні процеси.
З метою підвищення ефективності роботи антикорупційних підрозділів, створених в органах державної влади, органах місцевого самоврядування НАЗК було ухвалено рішення від 13.07.2017 № 317 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо діяльності уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції». Методичні рекомендації розраховані для використання у роботі керівниками і працівниками уповноважених підрозділів та уповноваженими особами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які належать до сфери їх управління.
З метою вдосконалення механізму антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів НАЗК було ухвалено рішення від 28.07.2016 № 1 «Про реалізацію Національним агентством з питань запобігання корупції повноважень щодо проведення антикорупційної експертизи», документом було затверджено порядок проведення антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів, також Мін'юст у листопаді 2017 року вніс ряд змін до свого наказу від 18.03.2015 № 383/5 «Деякі питання проведення антикорупційної експертизи».
Враховуючи те, що уряд сприяв та забезпечив проведення антикорупційної реформи, реалізувавши зазначені складові реформи, тому програмному зобов'язанню присвоєно статус «виконано».