Обіцянка політика
- Міський голова Києва
- Голова Київської міської державної адміністрації
Кличко пообіцяв прокладати нові веломаршрути та будувати велосипедні доріжки
Джерело
Результат
З метою створення нових велодоріжок, КМДА було підготовлено розпорядження «Про реконструкцію та будівництво вулично-дорожньої мережі в частині створення велосипедної інфраструктури та рекреаційного велосипедного маршруту «Житловий масив Троєщина – Європейська площа». Згідно із вказаним розпорядженням, розроблено проект та проведено ряд робіт, однак станом на 2020 рік проект потребує коригування у зв’язку із перерахунком вартості залишків. Коригування проекту призупинено у зв’язку із відсутністю асигнувань у 2019 та 2020 роках.
Станом на червень 2020 року, за вказаним об’єктом виконано наступні роботи:
- організовано вело-пішохідний рух на рекреаційній частині велосипедного маршруту на вул. Труханівській шляхом влаштування інформаційних щитів, знаків обмеження швидкості та нанесення піктограм;
- завершені роботи з влаштування асфальтобетонного покриття та організації дорожнього руху в частині влаштування дорожніх знаків, елементів навігації та нанесення дорожньої розмітки на схилах Хрещатого парку та ділянці вул. Труханівської біля Паркового мосту;
- відновлено три підпірні стінки на схилах Хрещатого парку;
- завершені роботи з влаштування асфальтобетонного покриття та організації дорожнього руху в частині влаштування знаків, нанесення розмітки та заміни лінз в існуючих світлофорах на парній стороні вул. Оноре де Бальзака, за винятком місць розміщення стихійних ринків, обабіч вул. Генерала Ватутіна на ділянці між Трухановим островом та вул. Оноре де Бальзака, обабіч вул. Марини Цвєтаєвої та О. Сабурова, за винятком місць розміщення стихійних ринків, та обабіч вул. Теодора Драйзера на ділянці від вул. Олександра Бальзака до вул. Миколи Закревського, за винятком місць розміщення стихійних ринків.
Протяжність виконаної велосипедної доріжки у межах велосипедного маршруту «Житловий масив Троєщина – Європейська площа» складає близько 21 кілометра.
Також за інформацією комунальної корпорації «Київавтодор», за згодою Департаменту патрульної поліції Національної поліції України, в експериментальному порядку впроваджено велосипедний рух на виділених смугах громадського транспорту, а саме:
- у 2017 році на бульв. Перова, просп. Визволителів, просп. Миру,
вул. Будівельників, загальною протяжністю в обох напрямках – 14,2 км;
- у 2018 році на бульв. Дружби Народів загальною протяжністю в обох напрямках 5,8 км.
З 2018 року в рамках виконання робіт із реконструкції та капітального ремонту вулиць, на замовлення комунальної корпорації, було влаштовано велосипедну інфраструктуру на таких об’єктах:
- у 2018 році на просп. Миколи Бажана – 6,0 км, вул. Здолбунівській – 3,2 км, просп. Перемоги – 9,1 км, транспортному вузлі на перетині просп. Перемоги та вул. Данила Щербаківського – 1,1 км;
- у 2019 році на вул. Леонтовича – 0,2 км, просп. Правди – 0,7 км,
пл. Дарницькій – 0,1 км, просп. Палладіна - 3,8 км, вул. Пушкінській – 0,6 км,
вул. Туполєва – 2,5 км, вул. Заболотного – 2,7 км;
- у 2020 році, станом на 26.05.2020, на вул. Пушкінській – 0,4 км та вул. Туполєва – 0,2 км.
Також у квітні 2020 проведено реорганізацію вулиць Ярославів Вал, Рейтарської. Тривають роботи з влаштування велоінфраструктури в рамках середнього ремонту вул. Золотоворітської, будівництва вул. Довбуша, капітального ремонту просп. Степана Бандери, просп. Любомира Гузара, вул. Борщагівської.
Тривають підготовчі роботи для нанесення розмітки та встановлення знаків з велоінфраструктурою на вул. Гончара, вул. Липинського. Влаштування суміщеного руху велосипедистів та громадського транспорту у виділених смугах на бульв. Тараса Шевченка.
Оскільки за час каденції Віталія Кличко будувались нові велосипедні доріжки, та впроваджувалися нові маршрути, обіцянка отримує статус - виконано.