Обіцянка політика
Найближчим часом в області буде створено call-центр для звернень громадян
Голова Донецької облдержадміністрації Андрій Шишацький 24 лютого 2012 року повідомив, що найближчим часом в області буде створено call-центр, куди будуть стікатися всі проблемні питання від мешканців області. За його словами, одне з першочергових завдань для керівництва області - створити умови для роботи регіональної гарячої лінії, щоб оперативно та ефективно вирішувати проблеми жителів усіх населених пунктів регіону.
Виконано
Сказано 24 лютого 2012 р.
Джерело
Результат
В травні 2012 року Донецька ОДА затвердила положення про створення комунальної установи "Донецький обласний контактний центр", головним завданням якого є розгляд звернень громадян. Пізніше, в липні, центр запрацював у тестовому режимі. Зауважимо, що 30 жовтня 2012 року в облдержадміністрації проект "Слово і Діло" поінформували про те, що наразі контактний центр працює в повному обсязі, за період його роботи було прийнято 4240 дзвінків.