Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Найближчим часом в області буде створено call-центр для звернень громадян

Голова Донецької облдержадміністрації Андрій Шишацький 24 лютого 2012 року повідомив, що найближчим часом в області буде створено call-центр, куди будуть стікатися всі проблемні питання від мешканців області. За його словами, одне з першочергових завдань для керівництва області - створити умови для роботи регіональної гарячої лінії, щоб оперативно та ефективно вирішувати проблеми жителів усіх населених пунктів регіону.
Виконано
Сказано 24 лютого 2012 р.

Джерело

  • http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=244989374&cat_id=244277216
  • http://donoda.gov.ua/main/ua/publication/content/19400
  • http://donoda.gov.ua/main/ru/catalog/item/4162.htm
  • http://donoda.gov.ua/data/upload/catalog/main/ua/4162/polowenie_kontakt_centr_.doc
  • Лист Заступника голови Донецької ОДА В.В.Фоміна від 30 жовтня 2012 року

Результат

В травні 2012 року Донецька ОДА затвердила положення про створення комунальної установи "Донецький обласний контактний центр", головним завданням якого є розгляд звернень громадян. Пізніше, в липні, центр запрацював у тестовому режимі. Зауважимо, що 30 жовтня 2012 року в облдержадміністрації проект "Слово і Діло" поінформували про те, що наразі контактний центр працює в повному обсязі, за період його роботи було прийнято 4240 дзвінків.