Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Створити у Донецькій області call-центр для звернень громадян

Голова Донецької обласної державної адміністрації Андрій Шишацький у лютому 2012 року пообіцяв створити найближчим часом у Донецькій області call-центр для звернень громадян, зателефонувавши до якого можна поставити питання та вирішити проблему, що входить до компетенції місцевих органів влади регіону.
Виконано
Сказано 14 лютого 2012 р.

Джерело

  • http://www.donoda.gov.ua/main/ua/news/detail/33781.htm
  • http://investukr.com.ua/get-news/1410/
  • http://investukr.com.ua/get-news/1511/

Результат

Перший обласний "call-центр" для звернень громадян почав свою роботу в Донецьку з середини липня 2012 року, а за два тижні відбулося його офіційне відкриття.

Щодня контакт-центр отримує більше 100 дзвінків з різних куточків регіону.