Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Міністр освіти і науки України

Шкарлет у програмі уряду обіцяє провести комунікаційну кампанію підвищення престижності професійної освіти та робітничих професій

12 червня 2020 року прем'єр-міністр України вніс до Ради програму діяльності уряду. В.о. міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет у програмі уряду обіцяє (програма уряду зобов'язує) провести комунікаційну кампанію підвищення престижності професійної освіти та робітничих професій.
Виконано
Сказано 12 червня 2020 р.

Джерело

  • http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=68573
  • https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-zvitu-pro-hid-i-rezultati-vikonannya-programi-diyalnosti-kabinetu-ministriv-ukrayini-u-2020-roci-327-140421
  • https://www.kmu.gov.ua/storage/app/uploads/public/607/855/17c/60785517cf4cd976277005.pdf

Результат

Враховуючи те, що МОН провело комунікаційну кампанію щодо підвищення престижності професійної освіти та робітничих професій, обіцянка отримала статус "виконано".

14 квітня 2021 року Кабінет міністрів України прийняв розпорядження № 327-р "Про затвердження звіту про хід і результати виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України у 2020 році".

Згідно із звітом про виконання Програми діяльності уряду в рамках проведення комунікаційної кампанії щодо підвищення престижності професійної освіти та робітничих професій були здійсненні наступні кроки:

- проведено базове дослідження рівня задоволення здобувачів освіти якістю освітніх послуг (у тому числі за дуальною формою здобуття освіти). У дослідженні взяли участь 21 тисяча 222 учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти;

- здійснено дослідження ставлення українців щодо професійно-технічної освіти та проінформованості про її реформу. Отримані дані допоможуть у подальшому визначенні напрямі реформи та, зокрема, її комунікації;

- оприлюднено 12 інформаційних матеріалів та інфографік про успішні заклади професійно-технічної освіти. Матеріали також поширені серед регіональних засобів масової інформації та стейкхолдерів галузі;

- на сторінках МОН у соціальних мережах Facebook, Twitter та Telegram проведено профорієнтаційну кампанію #ПояснюємоПрофесії щодо популяризації робітничих професій – загалом оприлюднено 23 пости та інфографіки;

- для покращення результатів вступної кампанії до закладів професійної (професійно-технічної) освіти було збільшено кількість комунікаційних заходів а саме: створено та розіслано закладам професійної (професійно-технічної) освіти 2 типи постерів: про переваги здобуття професійної освіти та умови вступу; підготовлено та оприлюднено відео про переваги навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти; розроблено 10 інфографік щодо вступу до закладів професійної (професійно-технічної) освіти; надано інформаційну підтримку та роз'яснення про організацію вступу в умовах карантинних обмежень;

- проведено 27 регіональних та Всеукраїнський конкурс професійної майстерності WorldSkills Ukraine (у регіональному етапі брали участь більше 1 тисячі учасників, у національному – 83) за такими компетенціями: перукарське мистецтво, обслуговування важкої техніки, мехатроніка, кладка цегли, зварювальні роботи, експлуатація та обслуговування залізничного транспорту, токарні роботи, електромонтажні роботи, слюсарні роботи.