Експерт: виборча кампанія Думчева в Києві – непродумане витрачання коштів

Читать на русском
Ярослав Юрчишиндиректор Transparency International

Виборча кампанія партії «Рух за реформи» – непродумане вкладення коштів. Обійняти посаду мера Києва, опираючись на агресивну бордову рекламу, нереально.

У рамках спецпроекту «ОБРАНІ» експерт «Реанімаційного пакету реформ» Ярослав Юрчишин поділився міркуваннями щодо місцевої виборчої кампанії у Києві.

«У Києві однозначно пріоритет за Кличком. Питання лише в тому, чи зможе він акумулювати додаткові голоси в першому турі. Найбільше шансів на другий тур мають або фінансово стимульвоані Корбан і Береза, або перевірені кандидати на зразок Омельченка. Якщо брати кампанії Гусовського чи Гацька, то це кампанії на розкрутку та впізнаваність, і якщо аналізувати їхню виборчу агітацію, то це приціл більше на 2017 рік або на наступні місцеві вибори», – аналізує експерт.

Як Київ заполонили «носороги», або Хто такий Сергій Думчев?Звідки взялася політична партія «Рух за реформи», хто такий Сергій Думчев і звідки у нього стільки грошей на рекламну кампанію в Києві?

Також він зазначив, що кампанія Думчева та його партії «Рух за реформи» – це скоріше витрата коштів. Шанси завести людей до міської ради є, але в невеликій кількості.

«Є шанс на подолання 5% бар'єру, але обійняти посаду мера завдяки бордовій рекламній кампанії нереально. Ця агресивна зовнішня кампанія більше схожа на непродумане вкладення коштів», – вважає Ярослав Юрчишин.

Щодо шансів на виграш, то, на його думку, реально до перемоги йде Кличко.

«Другий тур може бути цікавим. Тут все може вирішити багатоконфліктний електорат, який прийде проголосувати проти чинного мера. Тому найбільш зручним спаринг-партнером для Кличка є Омельченко», – розмірковує експерт.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: