Як пандемія та повномасштабна війна вплинули на доходи популярних ресторанів Києва

Читать на русском

Ресторанний бізнес в Україні за останні п’ять років пережив одразу кілька криз. Спочатку пандемію та закриття закладів на час карантину, тепер повномасштабну війну й супутні проблеми у вигляді відключень світла, дефіциту робочої сили тощо. «Слово і діло» вирішило проаналізувати, як це вплинуло на доходи київських ресторанів. Для аналізу ми взяли шість впізнаваних столичних закладів, основне ТОВ яких вдалося з’ясувати.

На інфографіці – фінансові результати деяких популярних київських ресторанів у 2020–2024 роках.
Фінансові результати деяких столичних ресторанівСлово і ділоЗображення максимального розміру (відкриється в новому вікні)

Ресторан «100 років тому вперед» у 2019 році відкрили Євген Клопотенко та Інна Поперешнюк. У 2020 році заклад отримав 0,5 млн гривень виторгу й вийшов у нуль – ані прибутку, ані збитків.

У 2021 і 2022 роках виторг зріс до 0,9 млн і 6,9 млн гривень відповідно. Але чистий фінансовий результат був від’ємним – 0,2 млн і 0,3 млн гривень збитків.

У 2023 році виторг ресторану зріс ще вдвічі – до 14,9 млн гривень. Прибуток за підсумками року становив 1,8 млн. Торік виторг склав 13,5 млн, прибуток – мільйон.

Ресторан Under Wonder (працює з 2009 року) у 2020 році отримав 4,6 млн гривень виторгу й 0,02 млн прибутку.

У 2021 році виторг зріс до 9,1 млн, прибуток – до 0,05 млн. У перший рік повномасштабної війни від реалізації продукції ресторан отримав 3,5 млн, прибуток становив 0,03 млн.

У 2023 році виторг зріс до 5,8 млн, у 2024-му – знизився до 5,6 млн. Прибуток становив по 0,04 млн гривень.

Мережа ресторанів кримськотатарської кухні Musafir (працює у столиці з 2015 року) останні п’ять років нарощує виторг: 2020 рік – 1,9 млн гривень, 2021 рік – 4,5 млн, 2022 рік – 5,6 млн, 2023 рік – 9,3 млн, 2024 рік – 23,8 млн.

При цьому у 2020-2021 роках ресторан виходив у нуль, у 2022 році отримав 0,02 млн гривень прибутку, у 2023 році – 0,1 млн, у 2024 році – 2,6 млн.

Milk Bar (відкрився у 2014-му) у 2020 році отримав 19,9 млн гривень виторгу й 0,4 млн прибутку. У наступні роки виторг закладу різко впав: 2021 рік – 1,7 млн, 2022 рік – 0,6 млн, 2023 рік – 2,1 млн, 2024 рік – 2,5 млн.

Прибуток у 2021 році знизився до 0,1 млн гривень. У 2022 році Milk Bar мав збиток у розмірі 0,6 млн гривень, у 2023 і 2024 роках прибуток становив 0,2 млн і 0,5 млн відповідно.

Ресторан-кондитерська Honey (з 2014-го) у 2020 році отримав 10,5 млн гривень виторгу, у 2021 році він зріс до 26 млн. У перший рік повномасштабної війни виторг знизився до 16,5 млн, у 2023 і 2024 роках – зріс до 37,8 млн і 55,5 млн.

Усі п’ять років заклад отримував прибуток: 2020 рік – 0,2 млн, 2021 рік – 0,7 млн, 2022 рік – 1 млн, 2023 рік – 1,5 млн, 2024 рік – 2,4 млн.

Ресторан «Маяк» (відкрився у 2018-му) у 2020 році отримав 26,4 млн гривень виторгу й 0,2 млн збитків. У 2021-2024 роках розмір виторгу ресторану значно знизився – 4,9 млн, 4,5 млн, 5,4 млн і 8,9 млн відповідно.

Чистий прибуток ресторану у перший рік повномасштабної війни становив 0,1 млн гривень, у 2023 і 2024 роках – по 0,04 млн.

Нагадаємо, «Слово і діло» аналізувало, як повномасштабна війна вплинули на доходи мобільних операторів, операторів поштових послуг, мереж продуктових супермаркетів, мереж фастфуду (McDonald's і KFC), популярних книжкових магазинів, виробників готової їжі, найбільших ТРЦ, компаній, пов’язаних із курортом «Буковель».

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: