Спекуляції щодо Ryanair в Україні є спробами національного перевізника зберегти монопольне становище.
Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян під час брифінгу, присвяченого інфраструктурній готовності України до безвізового режиму з ЄС, передає «Слово і Діло» з посиланням на «Інтерфакс-Україна».
«Крім того, це нахабна спроба відібрати в українців мрію стати повноправною частиною європейської спільноти. Українці мають право подорожувати до Європи за 50 євро, а не за 500 євро, і Україна за крок від цього. Міністерство інфраструктури виконало роботи із залучення Ryanair в Україну на 90%, решта 10% - за керівництвом аеропортів», - зазначив міністр.
Омелян нагадав, що авіакомпанія Ryanair оголосила про початок рейсів за напрямками: з Києва в Ейндховен, Лондон, Стокгольм, Манчестер; зі Львова до Ейндховен, Берлін, Краків, Вроцлав, Будапешт, Лондон, Меммінген.
За його словами, якщо зі Львовом проблем немає, то в Києві розгорнувся «цілий блокбастер».
«Так ось, ніякого Гостомеля, Житомира та інших не буде. Якщо Ryanair не буде літати до Києва, керівництво аеропортів в Борисполі і Жулянах має вийти і сказати, чому, сказати людям правду. Ще раз підкреслюю: в KPI, які я поставив перед новим главою Борисполя, першим пунктом було - результативно завершити переговори з компаніями-лоукостами і забезпечити виконання ними рейсів з терміналів F або B. Міністерство очікує, що Бориспіль відкриє термінал F для лоукостів», - резюмував глава Мінінфраструктури.
Як відомо, 26 квітня міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що керівництво аеропорту «Бориспіль» досягло домовленості про співпрацю з лоукостером Ryanair.
За його словами, початок рейсів лоукост Ryanair заплановано на кінець вересня.
Пізніше в «Борисполі» розповіли, що до сих пір не домовилися з Ryanair.
Нагадаємо, найбільший авіаперевізник України МАУ отримав право на польоти з Києва до Стокгольма-Скавста, Манчестер і Ейндховен.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»