Як мери піклуються про проїзд пільговиків?

Читать на русском

Аналітики «Слова і Діла» відстежили долю відносно свіжих обіцянок мерів найбільших міст України щодо вартості проїзду пільговиків і з'ясували, що їх мери виконували досить справно.

З початку 2015 року міські голови встигли дати пільговикам не так уже й багато обіцянок щодо вартості проїзду, але виконали їх усі.

Так, у 2016 році міський голова Рівного Володимир Хомко дотримав свого слова зберегти безкоштовний проїзд у комунальному транспорті для пільговиків, незважаючи на відсутність субвенцій із центрального бюджету – в результаті пільговиків перевозили за рахунок коштів місцевого бюджету.

Анатолій БондаренкоМіський голова Черкас

За міським головою Черкас Анатолієм Бондаренком наші аналітики у вересні 2015 року зафіксували обіцянку зробити проїзд у комунальному транспорті наполовину дешевшим для школярів і студентів. До середини квітня 2016 року в міському бюджеті знайшлися гроші й ціна квитків для учнів знизилася на 50%, щоправда, лише в міському електротранспорті.

Зі схожою обіцянкою в листопаді 2015-го виступив міський голова Івано-Франківська, причому Руслан Марцінків розщедрився й запевнив, що школярі їздитимуть безкоштовно, а студенти – за половину вартості квитка. З липня 2016-го безкоштовний проїзд для школярів у міському транспорті втілився в реальність, а до лютого 2017 року вартість проїзду студентів дійсно знизилася наполовину, тому цю свою обіцянку Марцінків виконав.

У травні 2015 року мер Одеси Геннадій Труханов пообіцяв пільговикам, що за ними збережеться право безкоштовного проїзду в міському громадському транспорті, й виконав зобов'язання – пільга була збережена.

Руслан МарцінківМіський голова Івано-Франківська
Марцінків пообіцяв скасувати плату за проїзд для школярів, а студентам зменшити оплату на 50 відсотківСказано 11 листопада 2015 р.Статус обіцянки: Виконано

Мер Полтави Олександр Мамай ще на початку 2015 року запевнив, що «зробить усе», щоб залишити безкоштовний проїзд для пільговиків у комунальному транспорті й впорався зі своєю обіцянкою. За словами Мамая, в 2015 році Полтава була єдиним обласним центром, де фінансування проїзду пільговиків було забезпечене понад державні гарантії.

Своєю чергою, мер Тернополя Сергій Надал впорався зі своєю обіцянкою безкоштовно перевозити всіх пільговиків у міському електротранспорті в 2015 році, а в Херсоні Володимир Миколаєнко знайшов у міському бюджеті гроші на забезпечення безкоштовного проїзду пенсіонерів, як і говорив на початку 2016 року.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: